Vacature
Skilled Servicedesk Engineer (32-40 uur per week)

Become part of IT.

1692971648651
Ilse ten Brinke Corporate Recruiter Datavisual
Zie jij jezelf al als onze toekomstig Datavisual collega? Of heb je nog vragen? Solliciteer hier direct of neem contact met mij op!
Fulltime
MBO Diploma
Service Development

Word Skilled Servicedesk Engineer bij Datavisual!

Ben jij op zoek naar een baan waar je iedere dag de kans krijgt om iets nieuws te leren en verschil te maken in de zelfredzaamheid van onze klanten? Dan is de functie van Skilled Servicedesk Engineer echt iets voor jou. Binnen het team van Servicedesk Engineers houden we ons dagelijks bezig met het verder helpen van onze klanten met vraagstukken rondom netwerken, de Modern Workplace en Azure. Dit doen we volgens onze kernwaarden; Know, Care & Grow. Zowel intern als extern streven we ernaar kennis toe te passen en te delen, er voor elkaar en de klant te zijn, met als doel gezamenlijke groei.

Zo ziet jouw team eruit

Als Skilled Service Desk Engineer bij Datavisual maak je deel uit van een nauw verbonden team, bestaande uit drie andere Skilled Service Desk Engineers, waarbij er ook wordt samengewerkt met System Engineering ter ondersteuning van het team. We streven ernaar om problemen op te lossen bij de servicedesk. Daarvoor hanteren wij een werkwijze waarbij we zelf de ruimte nemen om problemen op te lossen, met een focus op kennisdeling en samenwerking.

Dit ben jij

  • Je hebt er plezier in om in contact met klanten te staan en ze verder te helpen;
  • Je hebt ervaring als Service Desk Engineer; kennis van Azure is een pré;
  • Je vindt het leuk om je creativiteit en kennis in te zetten bij het aanpakken van complexe problemen;
  • Je voelt je prettig in een organisatie waar de lijntjes kort zijn, waar je de ruimte krijgt om te ontdekken waar je goed in bent en wat je leuk vindt, en het allerbelangrijkste: de vrijheid om je kennis en creativiteit in de praktijk toe te passen;
  • Je voelt je aangesproken door onze kernwaarden: Know, Care & Grow. Zowel intern als extern streven we ernaar kennis toe te passen en te delen, er voor elkaar en de klant te zijn, met als doel gezamenlijke groei.

Dit vind je leuk om te doen

  • Het beheren van klantverzoeken via de telefoon, waarbij elke dag anders is. Je houdt je vooral bezig met het oplossen van complexere incidenten en foutmeldingen, zoals vraagstukken rondom netwerken, de Modern Workplace en Azure;
  • Het zelfstandig beheren van je eigen tickets en het stellen van prioriteiten in je dagelijkse werkzaamheden;
  • Werken met een gevarieerde klantenkring, variërend van middelgrote tot grote organisaties, zoals accountancykantoren, autobedrijven en financiële adviesbureaus.

Dit krijg je van ons

  • Een primair brutosalaris tussen €2500,- en €3200,- per maand op basis van een fulltime werkweek, afhankelijk van jouw ervaring;
  • Bij ons betekent verantwoordelijkheid: vrijheid. Je krijgt de ruimte om samen met je team je werk in te richten op een manier die het beste aansluit bij de behoeften van de klant;
  • Geniet van 26 vakantiedagen per jaar om te ontspannen en op te laden;
  • Een onbeperkt opleidingsbudget, zolang het relevant is voor jouw functie;
  • Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer voor je dagelijkse woon-werkverkeer;
  • De hele week kun je met korting padellen met collega’s, direct naast ons pand! Of profiteer van een abonnement met korting bij een sportschool in de buurt van Datavisual;
  • Een maandelijkse thuiswerkvergoeding;
  • Profiteer van ons fietsleaseplan;
  • Een basispensioenregeling die wordt betaald door ons, met de optie voor een aanvullende pensioensregeling;
  • Kies tussen een Microsoft- of Apple-laptop voor jouw optimale werkomgeving;
  • De werkgever biedt een basispensioenregeling aan die volledig wordt betaald, met de mogelijkheid voor een aanvullende pensioensregeling;
  • Elke vrijdagmiddag borrelen met collega's op kosten van Datavisual, daarnaast worden er regelmatig personeelsuitjes georganiseerd;
  • Geniet van een verzorgde lunch tegen een kleine bijdrage; daarnaast verzorgen wij de verse fruitvoorziening op kantoor;
  • De mogelijkheid om vanuit huis te werken;
  • We zijn er trots op een Microsoft Solution Partner te zijn, waardoor je altijd up-to-date blijft met de nieuwste ontwikkelingen en de mogelijkheid hebt om certificeringen te behalen;
  • Bij ons betekent verantwoordelijkheid vrijheid. Je krijgt de ruimte om samen met je team je werk in te richten op een manier die het beste aansluit bij de behoeften van de klant.


Heb je vragen over deze vacature of kunnen we je ergens anders mee helpen?