Vacature
Skilled Servicedesk Engineer (32-40 uur per week)

Become part of IT.

1692971648651
Ilse ten Brinke Corporate Recruiter Datavisual
Zie jij jezelf al als onze toekomstig Datavisual collega? Of heb je nog vragen? Solliciteer hier direct of neem contact met mij op!
Fulltime
MBO Diploma
Service Development

Word Skilled Servicedesk Engineer bij Datavisual!

Sluit je aan bij ons toegewijde team van Managed Service Desk Engineers, waar we altijd klaarstaan voor onze klanten. We nemen de volledige verantwoordelijkheid voor het afhandelen van tickets en houden de klant nauwlettend op de hoogte van elke stap. Als Skilled Service Desk Engineer bij Datavisual krijg je de vrijheid om zelf de leiding te nemen in je werk. Het is jouw kans om impact te maken in een omgeving die creativiteit en initiatief verwelkomt.

Zo ziet jouw team eruit

Als Skilled Service Desk Engineer bij Datavisual maak je deel uit van een nauw verbonden team, bestaande uit twee andere Skilled Service Desk Engineers die dagelijks klantvragen afhandelen. Daarnaast word het team ondersteunt met twee Skilled Service Desk Engineers die werken op flexibele basis. Bij Datavisual heerst een informele sfeer waar we graag een grapje maken, maar ook serieus en behulpzaam zijn wanneer dat nodig is. Je staat er nooit alleen voor.

Dit ben jij

  • Je bent leergierig en altijd enthousiast om op de hoogte te blijven van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van Modern Workplace en Azure-oplossingen;
  • Je neemt proactief initiatief bij het oppakken van vragen en werkt nauw samen met collega's om jezelf te verbeteren en gezamenlijk te groeien;
  • Je hebt ervaring als Service Desk Engineer; kennis van Microsoft Azure is een pluspunt;
  • Je voelt je aangesproken om te werken volgens onze kernwaarden: Know, Care & Grow. Zowel intern als extern streven we ernaar kennis toe te passen en te delen, er te zijn voor elkaar en voor de klant, met als doel gezamenlijke groei.

Dit vind je leuk om te doen

  • Het beheren van de klanttelefoon;
  • Het beheren van de mailbox en prioriteiten stellen;
  • Controleren van de monitoring voor eventuele issues;
  • Uitdagingen aan gaan met complexe klantvragen en je kennis op de proef te stellen;
  • Werken met een diverse klantenkring;.
  • Werken in een organisatie waar de lijntjes kort zijn, waar je de ruimte hebt voor eigen inbreng en vrijheid in je werk.

Dit krijg je van ons

  • Een primair brutosalaris tussen €2300,- en €3000,- per maand op basis van een fulltime werkweek, afhankelijk van jouw ervaring;
  • Geniet van 26 vakantiedagen per jaar om te ontspannen en op te laden;
  • Een onbeperkt opleidingsbudget, zolang het relevant is voor jouw functie;
  • Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer voor je dagelijkse woon-werkverkeer;
  • Een maandelijkse thuiswerkvergoeding;
  • Profiteer van ons fietsleaseplan;
  • Een basispensioensregeling die word betaald door ons, met de optie voor een aanvullende pensioensregeling;
  • Kies tussen een Microsoft- of Apple-laptop voor jouw optimale werkomgeving;
  • De werkgever biedt een basis pensioensregeling aan die volledig wordt betaald, met de mogelijkheid voor een aanvullende pensioensregeling;
  • Elke vrijdagmiddag borrelen met collega's op de kosten van Datavisual, daarnaast worden er regelmatig personeelsuitjes georganiseerd;
  • Geniet van een verzorgde lunch tegen een kleine bijdrage; daarnaast verzorgen wij de verse fruitvoorzieningen op kantoor;
  • De mogelijkheid vanuit huis te werken;
  • We zijn er trots op een Microsoft Solution Partner te zijn, waardoor je altijd up-to-date blijft met de nieuwste ontwikkelingen en de mogelijkheid hebt om certificeringen te behalen;
  • Bij ons betekent verantwoordelijkheid vrijheid. Je krijgt de ruimte om samen met je team je werk in te richten op een manier die het beste aansluit bij de behoeften van de klant.


Heb je vragen over deze vacature of kunnen we je ergens anders mee helpen?